Steadycam stabilizátor NICEBOY – recenze

V dnešní recenzi se koukneme na stabilizátor Steadycam NICEBOY™, který je určený pro digitální zrcadlovky, akční kamery SJCAM, GoPro a další akční kamery. Chlubí se nejen kvalitní stabilizací, ale i snadnou instalací, všestranným použitím,ergonomickou rukojetí a cenovou dostupností. Stabilizátor vyrovnává otřesy a chvění způsobené během či chůzí. Díky tomuto stabilizátoru získáte dokonale plynulé záběry bez otřesů. Do recenze zapůjčil eshop kamerov.cz

Tento stabilizátor se dá považovat za úplný základ pro všechny majitele akčních kamer či zrcadlovek. Ať už máte či nemáte stabilizaci obrazu, tak se tento stabilizátor hodí a díky tomu budete mít ostřejší záběry bez chvění a otřesů. Díky jednoduchosti a robustnosti si ho oblíbí spousta kameramanů (ať už amatérů či profesionálů). Konstrukce je z masivního kovu, který nejde zohnout ani nijak zdeformovat. V balení naleznete sadu závažíček, díky kterým vyrovnáváte váhu kamery. Záváží jsou chromované, tak se nemusíte bát rzi. Úchyt stabilizátoru je pokryt pěnovkou a proto se drží velmi pohodlně. Kloub sice trochu drhne, ale nelze to brát jako vadu a na výsledném obrazu se to nijak neprojeví.

35124_338__vyrp13_327steady3

Celkově je stabilizátor velmi kvalitně udělaný a poslouží dobře. Pokud byste chtěli stabilizátor použít s kamerou či foťákem co má elektronickou stabilizaci obrazu může se stát, že se stane obraz „utahaný“. Nejvíce se stabilizátor hodí pro ty, co nevlastní zařízení se stabilizací a chtějí své záběry „umravnit“. Je tedy vhodný hlavně k levnějším zrcadlovkám a akčním kamerám, které stabilizaci většinou postrádají.

35124_338__vyrp12_327steady2

Jestli tedy nevíte, zda-li se investice 1200,-kč vyplatí, tak věřte, že pokud máte akční kameru a hledáte základní stabilizaci, tak nemá smysl hledat nic jiného. Elektronické stabilizátory se cenově nevyplatí a levnější typy stabilizátorů vám obraz moc nezlepší. Steadycam stabilizátor NICEBOY doporučuji.